Tuesday, January 11, 2011

welcome new year,bless me Allah

Hi miss blog,

It's day 12th today in the new year.So many things happened in the past few months.N yet all the things happened definitely for gud.Only Allah know what is best for me.Kadangkala hidup ini memerlukan pengalaman pahit untuk kita merasai detik manis pada penghujungnya.

Pengalaman kehilangan arwah Ayman banyak mengajar syu untuk lebih kuat,walaupun diri terbuang,teraniaya x kisahla samaada oleh kengkawan, family members or people around me...Alhamdulillah,Allah masih menyayangi diri syu.Menyedarkan syu,saat kita jatuh terduduk,Dia la tempat kita berserah.Saat kita di puncak kejayaan,pada Dia jugalah kita patut berserah.

Semua pengalaman ini akan mengajar syu untuk tidak mempercayai sesiapa dengan mudah selainNya.Tetapi ingatlah untuk mereka yang sedang mentertawakan atau sedang bergembira dengan kejatuhan diri syu,Ingat lah,Allah itu Maha Adil.Setiap perbuatan kita pasti ada balasan dariNya. Syu berdoa,Allah terus merahmati keluarga kecil syu ( mak ,ayah , lovely baby,n lovely twin..oh not forgotting my dear sister,dior mahsuri).
Semoga Allah membalas perbuatan orang yang telah menganiaya kami.Ameenn

No comments:

Post a Comment